Обмін та повернення



УВАГА! Обов’язково перевіряйте посилки при отриманні у відділенні пошти. Весь товар перед відправкою перевіряється на брак, в LED кросівках обов'язково перевіряємо LED механізм на працездатність. Всі питання та претензії по товару розглядаються тільки при наявності акту огляду з печаткою. Підпис отримувача в накладній означає, що товар повністю відповідає заявленим характеристикам і замовника все влаштовує. Претензії та фото зроблені з дому не розглядаються так, як були випадки, коли замовник навмисне нівечив товар, видаючи його за брак, щоб зробити повернення тому, що не підійшов розмір, або з інших невідомих причин.

Якщо при огляді замовлення буде виявлено недолік або не відповідність товару заявленим характеристикам та замірам вказаним на сайті chebyrashka.com.ua та складено відповідний акт, ми зобов’язуємось зробити заміну товару або повернення коштів, на вибір отримувача. Ми беремо на себе повну відповідальність та компенсуємо всі затрати замовника на доставку та повернення товару.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! LED кросівки розраховані для прогулянок та не призначені для активних видів спорту. Не можна в них ходити по воді та мити під краном. У випадку відмови LED підсвітки взуття обміну та поверненню не підлягає.

Заміна товару, якщо не підійшов розмір.

У випадку якщо замовник отримав товар і вже вдома при примірці виявив, що взуття або одяг не підходить по розміру, є можливість зробити заміну на будь-який інший одяг або взуття з розміщених на нашому сайті. Обраний для заміни одяг повинен бути в наявності та не бути заброньованим на іншого покупця. В даному випадку всі затрати доставки по поверненню товару оплачує замовник. Обмін відбувається тільк новою поштою. На повернення та обмін товару у Вас є 14 днів з моменту придбання товару. Час на відправку замовником повернення максимум 48 годин після того як узгодили можливість обміну чи повернення.

Обмін опрацьовуємо протягом 4-х робочих днів від дня коли ми отримали посилку з поверненням на новій пошті.

Заміні підлягає одяг:

  1. Його немає в переліку товарів, що не підлягають поверненню та заміні відповідно до закону України "Про захист прав споживачів".
  2. Взуття або одяг не використовувався та зберіг товарний вигляд.
  3. Збережена упаковка та етикетки на одязі.

Повернення товару для дропшипперів.

У випадку, якщо Ваш замовник бажає повернути товар, в першу чергу Ви повинні керуватись правилами вказаними вище в цій статті.

Всі заміри та додаткові фото до товару ми робимо власноруч, надавайте ці дані замовнику, щоб при отриманні не було «сюрпризів». Розміри можуть відрізнятись від загальноприйнятої розмірної сітки, тому обов'язково наголошуйте клієнтам, щоб підбирали товар по замірах вказаних на сторінці товару. Ми працюємо з Вами, Ви працюєте з замовником. У випадку виникнення спірної ситуації або бажання у замовника повернути або замінити товар, з замовником спілкуєтесь Ви, керуючись цією інструкцією. Нам повідомляєте результат і ми робимо заміну або повернення, відповідно до Вашої домовленості. Якщо виникнуть питання, можете задати їх через онлайн чат або через форму зворотного зв'язку.

Якщо клієнт повертає товар з власної ініціативи, кошти за цей товар нараховуються на Ваш депозит. Ці кошти будуть враховані при наступному Вашому замовленні. Якщо повернення відбувається з вини інтернет-магазину, кошти можуть бути як зараховані на депозит, так і перераховані на картку в залежності від побажань дропшиппера.

Якщо отримувач не забрав посилку з нової пошти, дропшиппер повинен відшкодувати затрати на опрацювання, доставку та повернення посилки в розмірі 150 грн.

Для правильного оформлення обміну необхідно:

  1. Написати на e-mail info@chebyrashka.com.ua повідомлення, в якому потрібно вказати номер замовлення, товар з якого буде повернуто, код та розмір товару, який потрібно відправити взамін, причину повернення.
  2. Після підтвердження обміну, необхідно оформити на нашому сайті замовлення обміну продукції. Для цього Вам слід зробити звичайне замовлення товару, який Ви хочете отримати в якості обміну та в коментарях до даного замовлення позначити, що це обмін, вказати номер попереднього замовлення та дані отримувача. Якщо ж в коментарі відсутнє слово «обмін» або номер попереднього замовлення, таке замовлення на обмін може бути не коректно опрацьовано.
  3. Вислати посилку з товаром за адресою: м Бровари, відділення «Нової Пошти» №11, одержувач Власенко Богдан, телефон +38 (097) 887-32-73. Після відправки повернення номер ТТН потрібно відправити на наш e-mail
  4. Після того, як наші співробітники отримають посилку з поверненням та перевірять товар на відповідність, ми зформуємо посилку відповідно до замовлення обміну і відправимо наступного дня згідно графіку відправок.

Якщо потрібно повернути товар без обміну, повідомте нам про потребу зробити повернення та номер замовлення і відправте посилку за даними вказаними вище. Після того, як ми отримаємо повернення на протязі 2-х робочих днів на Ваш депозит на сайті будуть нараховані кошти відповідно до замовлення. За ці кошти зможете купити новий товар. Якщо потрібно перерахувати кошти на Вашу карту, потрібно написати нам на e-mail запит в довільній формі на виведення коштів на вашу карту та номекр карти. Запит на виведення коштів потрібно писати після того, як отримаєте повідомлення на e-mail про зарахування цих коштів на депозит.

Ми завжди зможемо знайти компроміс в будь-якій ситуації!

Онлайн курсы IT