Питання => Відповідь



Ми намагаємось максимально автоматизувати процес продажу та відправки замовлень, щоб працювати максимально ефективно та якісно. Але дуже часто доводиться відволікатись на однотипні, а часом елементарні питання. Тому було створено цю інструкцію для спрощення роботи нам і Вам.

   1. «Де подивитись розмірну сітку?»

    - Єдиної розмірної сітки для всіх товарів не має так, як в однаковому розмірі у кожного товару можуть бути різні заміри. У кожного товару під картинкою вказано власні заміри, які ми робимо власноруч.

   2. «Я зробив замовлення, коли його буде опрацьовано і змінено статус на «Очікує на оплату»?»

   - Замовлення буде опрацьовано найближчим часом в робочий час згідно графіку роботи https://chebyrashka.com.ua/grafik-roboti.

   3. «Коли буде відправлено моє замовлення?»

   - Всі замовлення відправляються згідно графіку роботи без затримок. Замовлення оплачені до 11:00 відправляються в день оплати, оплачені після 11:00 будуть відправлені на наступний робочий день. У вихідні та святкові дні замовлення не відправляються. До Вашого замовлення прикріплюється ТТН, вона стає активна увечері в день відправки. По цій ТТН можете самостійно відстежувати, де знаходиться замовлення.

   4. «Як я отримаю номер накладної?»

   - ТТН буде відправлено на Ваш e-mail. Також можете подивитись в особистому кабінеті в історії замовлень. Детально як це подивитись в інструкції для дропшипперів https://chebyrashka.com.ua/dropshipping-dityachogo-odyagu-ta-vzuttya.html.

   5. «Як оплатити замовлення?»

   -. Після того, як ми відкладемо товар для замовлення, на Ваш e-mail прийде повідомлення з реквізитами та подальшою інструкцією. При здійснення оплати в призначенні платежу обов'язково вказуйте номер замовлення та повідомляйте про оплату на е-мейл.

   6. «Не можу ввести призначення платежу, не вистачає символів»

   - В полі призначення платежу в деяких платіжних системах потрібно вводити від 10 символів, наш номер замовлення складається з 5 символів. Додавайте слово замовлення, щоб призначення було наприклад «Замовлення 17567».

   7. «Я оплатила, чому кошти ще не зараховано, статус замовлення не змінено?»

   - Платіж не можемо опрацювати миттєво тому, що кошти на рахунок зараховуються не раніше, ніж за годину. В будні дні вранці опрацьовуємо оплати максимально швидко, щоб вчасно відправити замовлення. В інший робочий час оплата може бути зафіксована через декілька годин. В будь якому випадку всі вчасно оплачені замовлення будуть відправлені згідно графіку без затримок.

   8. «Чому мені не нараховують гроші на депозит?»

   - Кошти на депозит нараховуємо протягом 2-х робочих днів від дня отримання коштів на Новій пошті. Відстежувати рух коштів можете самостійно на сайті Нової пошти по наданій Вам ТТН. Детально https://chebyrashka.com.ua/narahuvannya-koshtiv-na-depozit .

   9. «Яка моя ціна?»

   - Якщо Ви вже зареєструвались у нас як дропшиппер і Ваш аккаунт було активовано адміністратором сайту, авторизуйтесь на сайті, буде доступно дві ціни, закреслена наша роздрібна, приведена для прикладу. Не закреслена, та що менша, це і є ціна для дропшипперів.

   10. «Цей товар підійде на 3,5,7… років?»

   - В 3,5,7 років діти мають різні розміри, тому потрібно підбирати одяг по замірам під фото товару, які ми робимо власноруч.

   11. «Які у вас є штани, костюми, кросівки, тощо на 3,5,7… років?»

   - Ми не допомагаємо підбирати товар. Дропшиппер повинен самостійно консультувати свого замовника та підбирати потрібний товар на сайті користуючись фільтром по розміру для зручності та наданими замірами. Якщо Ви дуже хочете, щоб ми підібрали Вам товар, ми можемо це зробити, як для роздрібного замовника. Ціна також буде роздрібна, без знижок.

   12. «Як часто оновлюється асортимент?»

   - Новинки додаємо 2 – 4 рази на тиждень. Слідкуйте за новинками на сторінці https://chebyrashka.com.ua/novinki

   13. «Якщо немає потрібного розміру, коли він приїде?»

   - Кожен товар привозимо індивідуально в залежності від популярності товару, сезону, можливості привезти товар. Якщо модель не популярна, або знята з виробництва, повторно розміри довозитись не будуть. Якщо модель популярна та актуальна по сезону, стараємось привезти її якнайшвидше. Є багато факторів, які впливають на швидкість доставки.

   14. «Не можу вивантажити товар, підкажіть чому?»

   - В 99% випадків Ви робите щось не по інструкції. Прочитайте уважно потрібну інструкцію і зробіть все покроково, як там вказано. Інструкції тут https://chebyrashka.com.ua/vivantazhennya-tovariv . Якщо все одно не вдалось вивантажити товар, детально опишіть, які дії робили, на якому етапі зупинились. Щоб ми могли зорієнтуватись в причині і не вгадувати навмання.

   15. «Не підійшов розмір, як зробити обмін?»

   - Оформіть замовлення на обмін. В коментарі вкажіть номер замовлення повернення. Інструкція https://chebyrashka.com.ua/obmin-ta-povernennya

   16. Поступово будемо додавати нові часті питання та відповіді на них.

Якщо у Вас є питання, зауваження та пропозиції по нашій роботі або роботі сайту, напишіть їх нам на e-mail info@chebyrashka.com.ua або через форму зворотного зв’язку. Ми з радістю підкажемо, обговоримо та реалізуємо ідеї наших клієнтів та партнерів.

Дякуємо за розуміння.

Бажаємо успішних продажів та вдячних клієнтів.